Tuesday 26 January 2010

Pozdrav svima!!!

Ovo je moj prvi put "bloganja", pa sam mislila (budući da volim kuhati) kako bi mogla početi stavljati dnevni ili čak tjedni meni, ne samo kako bi pomogla i olakšala sebi pri izboru jela, već i u nadi da će to pomoći nekom drugom.
Prvo, nešto malo o meni. Trenutno sam nezaposlena, pa sam taj mali nedostatak u životu pokušala iskoristiti na što bolji mogući način - kuhanjem. Kako imam "dosta" vremena, isprobavam sve moguće recepte do kojih mogu doći. Na početku isprobavanja i mog kemijanja sa novim receptima javio se mali problem - moj izbirljivi dečko. Na svu sreću, s vremenom je počeo tolerirati većinu jela koje pravim, a neka od njih su mu sad među omiljenima! Za sada to savršeno funkcionira, jer ja obično volim sve što sam napravila! Volim kuhati i peći i slobodno bi mogla to nazvati svojom strašću!
Dakle, ovdje je moj recept za današnji ručak/večeru. Kad sve ovo pročitate nadam se da će te se vratiti svaki dan ili tjedan i viditi šta se kuha u našoj kući!


KREM JUHA OD CVJETAČE


Sastojci:
  • 350 g cvjetače
  • 100 g mrkve
  • 1 srednje veliki krumpir
  • 1 žlica vegete
  • 10 g maslaca
  • 200 ml vrhnja za kuhanje
Priprema:
  1. Cvjetaču, mrkvu i krumpir skuhajte u blago posoljenoj vodi. Kad se skuha, povrće ocjedite, a vodu u kojoj se kuhalo sačuvajte.
  2. Nakon toga, povrće zgnječite u električnoj sjeckalici ili blenderu uz dodatak vode u kojoj se povrće kuhalo (oko 150 ml).
  3. Vratite povrće u posudu, dolijte još malo tekućine u kojoj se kuhalo, vegetu, maslac i vrhnje za kuhanje.
  4. sve još kratko prokuhajte.
Poslužite uz prepečene kockice kruha.


PILETINA U UMAKU OD VRHNJA

Sastojci:
  • 6 - 8 filea pilećih prsa
  • brašno
  • 50g naribanog sira (dobro topljivog)
Za umak:
  • 1 veliko vrhnje za kuhanje
  • 1 žlica senfa
  • 1 kiselo vrhnje
Priprema:
  1. Pileći file uvaljamo u brašno i popržimo na ulju. Složimo u vatrostalnu zdjelu i zalijemo umakom.
  2. Zapečemo na 180°C oko 35 minuta, ili dok nam površina ne poprimi zlatno smeđu boju.
  3. poslužiti uz pire krumpir.
Nadam se da ste uživali čitajući ovo, i oprostite ako sam malo dosadna - ovo je moj prvi blog!
Trudit ću se da Vam svaki dan napišem neki zanimljivi i prije svega ukusan recept!!!!


2 comments: