Thursday 28 January 2010

PITA OD VIŠANJA NA MOJ NAČIN

Oh happy happy day!!

Korice za ovu visnjastu pitu sam radila po malo izmjenjenom receptu za američku pitu (tu ide voda, brašno i maslac).Ono sto je cini “posebnom” je njen mirisni fil.

Tijesto:
  • 400g brašna (pola oštrog, pola glatkog)
  • 4 kašike šećera
  • malo soli
  • korica jednog limuna
  • 200 g margarina ili 150 g masti
  • 1 jaje
  • 1 žumanjce
  • 4 kašike mlijeka
Nadjev:
  • 250 g višanja
  • 3 kašike šećera
  • malo muskatnog oraščića
  • šoljivca griza
Priprema:
  1. Pomiješajte brašno, sol i šećer. Dodajte margarin izrezan na litiće (ili mast) i prstima trljajte da dobijete mrvice. Dodajte jaje, žumanjak i limunovu koricu. Mijesite tijesto, te ga umotajte u prozirnu foliju i stavite na 30 minuta u hladnjak.
  2. Za to vrijeme ocijedite višnje. Sok od višanja stavite u šerpicu, dodajte šećera po želji i šolju griza. Ukuhajte griz i pustite da se malo ohladi. Višnjama dodajte 3 kašike šećera i muskatni oraščić.
  3. Tijesto izvadite iz frižidera i podijelite na dva dijela. Jedan dio razvaljajte na veličinu kalupa (moj je promjera 26cm). Stavite ga, a višak tijesta presavijte.Izbodite vilicom i pecite 10 minuta na 225 stupnjeva.
  4. Napunite filom i to tako da prvo stavite griz, pa onda na to višnje. Od druge polovice tijesta pravite trakice i slažite preko nadjeva.
  5. Vratite u rernu, i na 225 stupnjeva pecite još 20 - 30 minuta.
Radial sam od tijesta samo donju koru,a malo sam ostavila za trakice koje sam gore poslagala. Htjela sam da mi i visnje budu malo zapecene.
Osim višanja možete u pitu staviti i bilo koje drugo voće - jabuke sa cimetom, šljive sa orasima, marelice...šta god vam padne na pamet

No comments:

Post a Comment